lørdag 17. april 2010

OG PÅSKA GJEKK MEG HUS FORBI......., MEN EG RAKK Å SY BITTE LITT.

Ja, det er vel på høg tid med ei lita oppdatering her. Jula varer heilt til påske heiter det, og det er visst tilfelle her hos meg. ........Tida går med til jobb, studier, hus og heim. Meir rekk eg rett og slett ikkje for tid. I påska tok eg meg imidlertid fri frå studier og reiste på hytta. Brukte tida til å lese ei god bok og gå tur/få frisk luft. Begynte også på eit syprosjekt, som på sikt skal bli eit veggteppe. Her er eg igang med syinga. Blått og brunt med innslag av brunrødt og orange.
Store kvadrat i første omgang, så får vi sjå kor vegen går.........

Har iallefall arbeid ei stund med å sy saman kvadrata, 224 stk tilsaman, som så skal skjærast sund igjen på eit vis, og syast saman igjen på eit vis, og bli til eit eller anna på eit vis. Vent og sjå, resultat kjem ein vakker dag før du veit ordet av det............

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige fargekombinasjoner...

Regnboge sa...

Veldig fine fargar. Det blir nok eit fint resultat:)

Christina sa...

Har kikka gjennom det du har på bloggen, så masse flott du lager

Kaoskontroll sa...

Hei. Takk for kommentar... og det var helt korrekt! :)