mandag 28. april 2008

KJØTTKAKER

Idag har eg vore kjempeflink, og hatt meg ei skikkeleg økt på kjøkkenet etter at eg kom heim frå jobb. Har malt hjorte- og sauekjøtt, og laga kjøttkaker. Det vart tilsaman 190 kjøttkaker. For vår lille famile på 3 personer, så er det 21 middager.
No ligg eg rett ut på sofaen og tek meg igjen. Er godt fornøgd med dagens arbeidsinnsats.

Hadde tenkt å rekke å sy litt også i kveld, men det vart som vanleg med tanken. Er så vidt begynt på sengeteppet vist i eit tidlegare innlegg. Skal vise bilete når eg kjem litt lenger i prosjektet. Forløpig er det berre stripesett å vise.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss, imponerande!
Ønsker deg ei fin helg.
Klem fra Ronille

Haldis sa...

Kan du sende over nokon til meg! God helg.

ELIN - "The quilt maiden" sa...

Namnam, imponerande! Du må nok ha fleire frysarar...

Tonje sa...

Mmmmm... dette så jammen godt ut! Tror nesten jeg må lage kjøttkaker til middag i morgen!

Anonym sa...

Heisann. Er litt seint ute med å ønske deg God Helg- og Pinse. Men dei siste dagane har vore så fine at eg har stort sett vore ute og lite ved datan :) Men i dag er det grått og regn, så da passer det bra med ei bloggbesøkrunde.
Klem fra Ronille

Tiril sol sa...

Nam-nam:-)))))