fredag 8. februar 2008

Jotun Fagskule

For dei som lurer på kva eg har styrt med i det siste, så har eg vore to veker på jobbkurs i Sandefjord. Kom heim forrige helg. Denne veka har det stort sett vore jobbing, både på dagtid og kveldstid. Papirhaugen på kontoret var uhyggeleg høg etter desse to vekene. Merkeleg at ingen andre har teke den jobben!! Var både fakturering, bestillinger, vareregistrering, månedsavslutning og priskontroll å ta igjen. SUKK!!! No er eg lei av å jobbe, eg vil sy!!! Må berre bli ferdig med prosjektet Jotun Fagskule først.
Det vart ein tjukk perm å dra på heim ifrå Sandefjord. Omtrent 500 sider med trykk på begge sider. Utruleg kva som er å lære om malingsfaget!! Og ennå er eg langt ifrå utlært!!!!!!Mykje teori å gå igjennom på kort tid, så no set eg og finles, og jobber med alle oppgåvene vi ikkje rakk å gå igjennom på kurset. Tilslutt skal eg då besvare to eksamensoppgaver (med totalt 250 spørsmål), der eg må ha minimum 90% riktig for å få bestått, og motta kursbevis. Iløpet av kommande veke må eg være ferdig med besvarelsen, så syinga må nok vente ennå ei stund dessverre.!!
Håper og trur at eg kjem sterkt tilbake med spennande syprosjekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eg vil ønske deg lykke til med eksamen.God helg.