onsdag 26. september 2007

Skulle berre male........

ein vegg. Har tenkt lenge at denne veggen skulle malast i samme farge som resten av spisekroken. I helga heiv eg meg rundt og begynte. Kvistlakka, grunna, sparkla og malte. Ikkje akkurat den "hottaste" fargen akkurat no, men det var denne eg ville ha. Når veggen vart mala, så trengde også gullrammene litt fornying. Mørkebrun quicklakk gjorde susen. Lystrauet var tidlegare grønt, no vart det brunbeisa, med svart resultat. Tykte det vart riktig koseleg eg! No sit eg her og ser meg rundt etter nye oppussingsprosjekt. Skal tru om ikkje telefonbenken skal bli svartmala??? Trur kanskje det hadde vore stilig. Først skal eg no beise kledninga til hytta. Imorgon har eg fri, og mamma og pappa kjem på besøk for å hjelpe meg.
Hytta skal bli lysegrå med kvite vindauge og blågrønn ytterdør. Høyrest ikkje det flott ut???

1 kommentar:

TIRIL SOL sa...

Det høyrest heilt flott ut. Du er dyktig du. :-)))
Eg har tagga deg.