torsdag 27. september 2007

Eg er også blitt TAGGA

Eg er blitt tagga av Tiril-sol og Strikkemor(o). Det var kjempekoseleg. Tusen takk for at dokke tenkte på meg, eg tek utfordringa om å skrive sju punkt om meg sjølv på strak arm. Reglane seier at eg også skal utfordre 7 andre bloggarar. Dette let eg være, då eg trur at dei fleste bloggarane eg besøkjer på nettet, allereie er blitt tagga.

Her kjem dei sju punkt om meg sjølv:
  1. Liker veldig godt å pusse opp. Maling er kjempegøy. Men har ein mann som bremsar meg, og seier når nok er nok.
  2. Er veldig tolmodig og arbeidsam i jobbsamanheng. Ikkje fullt så tolmodig på heimefronten.
  3. Har bestilt ferietur til Praha 30. oktober saman med ei dame eg knapt kjenner.
  4. Er utdanna som pedagogisk barnepleier, men jobbar no i ein butikk som fører maling, jernvare og interiørartikler. (Har tidlegare jobba 10 år i barnehage, både som assistent, avdelingsleiar og vikar for styrar)
  5. Har alltid minst 10 UFO-ar liggande. Litt strikk, litt broderi og masse lappeteknikk/applikasjon.
  6. Er aktiv i organisasjonssamanheng. Har ei rekke styreverv i ulike lag og organisasjonar.
  7. At eg er veldig pirkete er vel noko dei fleste veit. At det til tider er eit problem for både meg og andre er vel heller ukjent. Det andre gjer er alltid flott, men mine arbeid er eg dessverre aldri heilt fornøgd med.

Ingen kommentarer: