onsdag 18. februar 2009

Brødbaking og strikketøy

Må no vise fram at eg gjer litt nytte for meg, sjølv om eg går sjukmeld med gipsa fot. Manøvrerande rundt på kjøkkenet på ein kontorstol, fekk eg på mandag baka heile 9 brød. Får tru det held eit par veker..........
Ellers har eg fått mange koselege helsingar både i bloggen og på mail. Tusen takk for det! Mallemor tipsa meg om at no kunne eg hive meg på strikkebølgen som florerer. Det har eg gjort. Har faktisk strikka sokkar til meg sjølv! Trur det er tredje sokkeparet eg har strikka i heile mitt liv, så det vart ein del forsøk (oppattrekkingar), før hælen vart slik den skulle...........

No idag har eg starta på nytt strikketøy. Skal strikke ein dukkegensar som skal bli gevinst på Husflidslaget sin basar til hausten. Garnet eg strikkar med, kjøpte eg i Praha hausten 2007. Det er eit tynt akrylgarn med glittertrådar i gull og turkis. Lekkert.......

Ingen kommentarer: